OFERTA NA ZARZĄDZANIE


Reprezentacja Wspólnoty

  • Obsługa administracyjna
  • Obsługa księgowa
  • Obsługa techniczna nieruchomości

Augustowskie TBS „Kodrem” Sp. z o.o. w Augustowie od ponad 50 lat zajmuje się administrowaniem i zarządzaniem nieruchomościami. Najpierw jako Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, następnie jako Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „Kodrem” Sp. z o.o., a obecnie jako Augustowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego „Kodrem” Sp. z o.o. w Augustowie. Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do właścicieli lokali we Wspólnotach Mieszkaniowych.

PEŁNA OFERTA OFEROWANYCH USŁUG OBEJMUJE:

  • zarządzanie i administrację
  • prowadzenie księgowości
  • drobne usługi i prace konserwacyjne
  • remonty części wspólnych;

Naszym atutem oprócz doświadczenia zdobytego przez lata jest wykwalifikowana kadra posiadająca odpowiednie umiejętności i kwalifikacje. W tym celu zatrudniamy zespół wykwalifikowanych specjalistów – licencjonowanego zarządcę nieruchomości, księgowych, specjalistów obsługi technicznej.

Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę administracyjną z wykorzystaniem profesjonalnego programu komputerowego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami w zakresie księgowości, rejestracji i rozliczania opłat. Zapewniamy prowadzenie windykacji należności wobec Wspólnoty Mieszkaniowej. Dokonujemy koniecznych rozliczeń z Urzędem Skarbowym i z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Jesteśmy do dyspozycji Wspólnoty w biurze poprzez kontakt telefoniczny jak i również elektroniczny. Posiadamy własną stronę internetową, na której możemy umieszczać informacje dotyczące Wspólnoty Mieszkaniowej.

Czynności związane z zarządzaniem/administrowaniem nieruchomością wspólną obejmuje:

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA

  1. przygotowanie i organizacja zebrań Wspólnoty w porozumieniu z Zarządem oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji;
  2. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Wspólnoty oraz prowadzenie archiwum Wspólnoty – zbioru dokumentacji technicznej i innej;
  3. przygotowywanie umów zawieranych przez Wspólnotę;
  4. dokonywanie czynności formalnych oraz czynności w zakresie postępowania administracyjnego niezbędnych dla funkcjonowania Wspólnoty;
  5. reprezentacja Wspólnoty na zewnątrz przed osobami fizycznymi, prawnymi, organami administracji państwowej i samorządowej zgodnie z ustawą o własności lokali;
  6. realizacja uchwał Wspólnoty;
  7. ustalanie aktualizowanego w sposób ciągły stanu prawnego i faktycznego nieruchomości poprzez prowadzenie wykazu lokali;
  8. prowadzenie korespondencji z właścicielami;
  9. wydawanie poświadczeń i zaświadczeń dotyczących lokali (dodatki mieszkaniowe, pomoc społeczna, sprzedaż mieszkań);
  10. przygotowywanie projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości;
  11. pośredniczenie w zawieraniu umów ubezpieczenia części wspólnej nieruchomości;
  12. zbieranie ofert, prowadzenie procedury wyboru wykonawców i dostawców;
  13. prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
  14. przygotowywanie zleceń określonych przepisami prawa kontroli technicznych

i określonych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie;

  1. bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości;
  2. przygotowywanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych;

OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI

  1. prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń i terminów ich realizacji;dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach mieszkalnych w przypadku braku indywidualnych umów;
  2. zapewnienie bieżącej konserwacji umożliwiającej właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania, zimnej i ciepłej wody, domofonu, anteny TV i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej;
  3. zapewnienie na koszt Wspólnoty utrzymania porządku, czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku oraz jego otoczenia;
  4. zapewnienie na koszt Wspólnoty konserwacji urządzeń małej architektury, placów zabaw oraz pielęgnacji trawników, żywopłotu i drzewostanu;
  5. zapewnienie na koszt Wspólnoty bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości w okresie zimowym;
  6. zapewnienie na koszt Wspólnoty usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej (domofony i inne instalacje);
  7. realizacje remontów:
    • pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców;
    • zlecenie wykonania projektu (jeżeli będzie wymagany);
    • realizacja wybranej oferty;
    • zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę;
    • nadzór nad wykonaniem robót budowlanych;
    • odbiór wykonanych prac;

OBSŁUGA KSIĘGOWA

  1. opracowanie planu finansowego Wspólnoty (budżetu);
  2. oszacowanie przewidywanych kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości;
  3. oszacowanie przewidywanych kosztów związanych z planowanymi remontami;
  4. obliczenie zaliczek właścicieli na pokrycie planowanych kosztów;
  5. prowadzenie ewidencji księgowej i pozaksięgowej;
  6. analiza realizacji założeń planu finansowego w trakcie roku budżetowego (analizy finansowe raz na kwartał dostarczane Zarządowi Wspólnoty);opracowywanie sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej na koniec roku obrachunkowego;rozliczenie wyniku finansowego;
  7. rozliczanie zaliczek na media i usługi świadczone na rzecz właścicieli;
  8. prowadzenie rozrachunków publiczno – prawnych;
  9. wysyłka wezwań dłużnikom Wspólnoty;
  10. archiwizowanie księgowych dokumentów źródłowych;
  11. dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy w ramach udzielonego pełnomocnictwa;
  12. prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów;
  13. prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
  14. pełna obsługa finansowa nieruchomości, pobieranie opłat od właścicieli, kontrola należności, rozliczenie dokonywanych wpłat;
  15. kalkulacja wpłat wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników, zaliczek na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej, w tym funduszu remontowego i eksploatacyjnego;
  16. windykacja należności w postępowaniu sądowym wg postanowień Zarządu;
  17. naliczanie ustawowych lub uzgodnionych ze Wspólnotą odsetek za zwłokę, wysyłanie upomnień, dochodzenie na drodze sądowej należności od właścicieli na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomością;
  18. prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości;
  19. opłacanie podatków i innych opłat publiczno – prawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, z pominięciem tych, które są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli lokali;
  20. sporządzanie sprawozdań okresowych dla potrzeb GUS zgodnie z odpowiednimi wymogami;
  21. zawieranie umów z jednostkami lub osobami w zakresie pobierania pożytków, po uzgodnieniu z Zarządem Wspólnoty (reklamy, teren itp.);

Uwaga! W PRZYPADKU DODATKOWYCH WYMAGAŃ I PREFERENCJI WSPÓLNOTY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ROZSZERZENIA ZAKRESU OBOWIĄZKÓW

Wyrażamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem z Państwa strony.

Opublikowano: 2020-12-13 20:22 (admin)